Sadržaj košarice

Košarica je prazna
  • Profil
  • Popis želja
  • Cart
    Košarica je prazna

Često postavljana pitanja

Narudžba

Kako mogu izvršiti narudžbu?

Narudžba se može izvršiti izravno na našoj web stranici. Također, narudžbu možete izvršiti i ako nas kontaktirate putem e-pošte na [email protected], pozivom na +385 1 8000 383 ili slanjem poruke putem Facebooka.

Ukoliko nam pošaljete e-mail ili Facebook poruku, molimo Vas da navedete šifru namještaja koji želite naručiti i dostavite nam svoj broj telefona.

Koliko dugo vam je potrebno da potvrdite narudžbe?

Narudžbe se obično potvrđuju unutar 1 radnog dana.

Kako mogu otkazati svoju narudžbu?

Ukoliko želite otkazati svoju narudžbu, kontaktirajte nas putem e-maila na [email protected] ili nas nazovite na +385 1 8000 383.

Kada nas kontaktirate, tražit ćemo Vas da nam dostavite broj svoje narudžbe ili podatke za kontakt koje ste naveli u trenutku slanja narudžbe.

Izdajete li račune?

Da, možemo izdati račune za fizičke i pravne osobe.

Pružate li usluge odvoza starog namještaja?

Ne vršimo usluge odvoza starog namještaja.

Imate li izložbeni prostor ili fizičku trgovinu u kojoj se namještaj može kupiti osobno?

Online smo trgovina namještaja, stoga nemamo fizičku trgovinu ili salon namještaja.

Ukoliko trebate pomoć prilikom slanja narudžbe ili pri odabiru za Vas odgovarajućeg namještaja - slobodno nas kontaktirajte.

Dostava

Koliki je trošak dostave?

Nudimo besplatnu dostavu za sve narudžbe na kopnu i na otoke povezane mostom (do krajnje točke dostupne dostavnom vozilu).

Naknada za dostavu na Rab, Cres, Lošinj, Hvar, Brač, Korčulu, Pašman i Ugljan iznosi 20 €. Za sve ostale otoke moguća je dostava u trajektnu luku ili najbližu točku na kopnu.

Mogu li pratiti status svoje narudžbe?

Da, nakon što je potvrdimo, svoju narudžbu možete pratiti unosom broja narudžbe i adrese e-pošte ili broja mobitela koji ste naveli prilikom slanja narudžbe. To možete učiniti ovdje: https://www.namjestaj.hr/order-tracking/.

U koliko sati dostavljate namještaj?

Nastojimo dogovoriti vrijeme isporuke koje Vam odgovara. Dan prije dostave primit ćete SMS s prijedlogom vremena dostave na koji trebate odgovoriti s DA ili NE. Ukoliko ne dobijemo pozitivan odgovor, kontaktirat ćemo Vas telefonom kako bismo predložili povoljniji termin. Na dan dostave, vozač će Vas kontaktirati na broj telefona koji je naveden u narudžbi prije dolaska na adresu.

Hoćete li me kontaktirati prije isporuke namještaja?

Da, na dan dostave, 30 minuta prije dolaska, vozač će Vas kontaktirati na broj telefona koji je naveden u narudžbi. Dan prije dostave primit ćete SMS poruku s prijedlogom vremena dostave na koju trebate odgovoriti s DA ili NE. Ukoliko ne dobijemo pozitivan odgovor, kontaktirat ćemo Vas telefonom kako bismo predložili povoljniji termin.

Hoće li dostavljač unijeti namještaj?

Dostavljač će unijeti namještaj ako ste naručili uslugu unosa namještaja. Unos možete naručiti prilikom slanja narudžbe ili u bilo koje vrijeme prije dana isporuke namještaja kontaktirajući nas putem e-maila [email protected] ili pozivom na +385 1 8000 383.

Što znači dostava od 72 i 96 sati?

Ovo se odnosi na predviđeno vrijeme isporuke u radnim danima. Vrijeme isporuke od 72 sata odnosi se samo na posebno označeni namještaj koji će u tom periodu biti isporučen u navedene gradove u Hrvatskoj. Za ostatak Hrvatske dostava ove robe traje okvirno 96 sati. Prosječno vrijeme isporuke računa se od dana potvrde narudžbe. Ukoliko imate bilo kakvih pitanja u vezi prosječnog vremena isporuke, obratite nam se na [email protected] ili na broj telefona +385 1 8000 383.

Je li moguće odabrati točan datum isporuke?
Dan prije dostave primit ćete SMS s prijedlogom vremena dostave na koji trebate odgovoriti s DA ili NE. Ukoliko ne dobijemo pozitivan odgovor, kontaktirat ćemo Vas telefonom kako bismo predložili povoljniji termin.
Koliko traje isporuka namještaja?
Vrijeme isporuke ovisi o odabranom namještaju. U opisu proizvoda navedeno je prosječno vrijeme isporuke u radnim danima koje se računa od dana potvrde narudžbe.
Ako namještaj kasni, kada ću ga dobiti?

Kupce unaprijed obavještavamo o mogućim kašnjenjima u isporuci i dostavljamo procijenjeno vrijeme isporuke putem kontakt podataka navedenih u narudžbi. Ukoliko imate dodatnih pitanja, obratite nam se putem e-maila na [email protected] ili na broj telefona +385 1 8000 383.

Kako mogu platiti namještaj s različitim vremenima isporuke?

Molimo Vas da prilikom isporuke namještaja s različitim vremenima isporuke platite samo onaj namještaj koji u tom trenutku isporučujemo.

Plaćanje

Kako mogu platiti svoju narudžbu?

Narudžbu možete platiti bankovnim prijenosom prije dostave, jednokratno karticom online prilikom slanja narudžbe, te gotovinom ili karticom prilikom dostave. Više informacija o načinima plaćanja dostupno je ovdje: https://www.namjestaj.hr/placanje.html.

Kada ću dobiti povrat novca ako otkažem plaćenu narudžbu?

Povrat novca se obično obrađuje u roku od 1 radnog dana nakon otkazivanja plaćene narudžbe.

Povrati i jamstvo

Dobivam li jamstvo na namještaj?

Za sav namještaj vrijedi jamstvo od 24 mjeseca, osim ako proizvođač ne daje dulje jamstvo. Jamstveni rok počinje teći od dana isporuke namještaja.

Gdje se trebam obratiti i koje informacije trebam dati u vezi oštećenja namještaja?

Ukoliko ste dobili namještaj s nedostatkom, pošaljite nam fotografije ili druge vizualne materijale (kao što je video) putem e-maila na [email protected]. Naš odjel za obradu jamstva će procijeniti situaciju i kontaktirati Vas s mogućim rješenjima.

Koliko dugo moram čekati na jamstvene dijelove?

Vrijeme isporuke za reklamirane dijelove obično se kreće od 15 do 45 dana. Točno vrijeme isporuke ovisi o svakom dobavljaču pojedinačno.

Što ako želim vratiti namještaj?

Ako želite vratiti namještaj, molimo Vas da nas kontaktirate putem e-maila [email protected], pozivom na broj +385 1 8000 383 ili ispunjavanjem obrasca za povrat koji možete pronaći ovdje: https://www.namjestaj.hr/prigovori-jamstvo-i-povrat-robe.html#obrazac_za_reklamaciju. Važno je da namještaj nije sastavljen i da se nalazi u originalnoj ambalaži. Vraćeni namještaj preuzimamo kroz 10 radnih dana, a povrat novca ćemo Vam izvršiti kroz 2 radna dana nakon preuzimanja namještaja (više informacija možete pročitati ovdje: https://www.namjestaj.hr/prigovori-jamstvo-i-povrat-robe.html).

Što znači 365-dnevno jamstvo povrata novca?

Jamstvo povrata novca od 365 dana znači da ako niste 100% zadovoljni svojim visokokvalitetnim proizvodom, možete ga vratiti u roku od 365 dana. Vraćeni namještaj mora biti u originalnoj ambalaži i nesastavljen. Više informacija o politici povrata možete pronaći ovdje: https://www.namjestaj.hr/prigovori-jamstvo-i-povrat-robe.html.

Dodatna pitanja

Koji namještaj imate na zalihi?

Artikle namještaja koji su trenutno na zalihi možete pronaći ovdje: https://www.namjestaj.hr/outlet/.

Izrađujete li namještaj po mjeri?

Ne bavimo se izradom namještaja po mjeri, no možemo Vam pomoći pri odabiru namještaja iz našeg asortimana.

Je li moguće odabrati različite boje namještaja od onih navedenih na web stranici?

Dostupne boje namještaja vidljive su za svaki model. Ako za odabrani namještaj ne vidite navedene opcije boja, to znači da je dostupan samo u bojama prikazanim na web stranici.

Stiže li namještaj sastavljen?

Namještaj se obično isporučuje nesastavljen u kutijama, ali upute za sastavljanje uključene su u pakiranju proizvoda.

Sastavljate li namještaj?

Nažalost, trenutno ne nudimo uslugu montaže namještaja.

Što je „Jamstvo najbolje cijene“?

„Jamstvo najbolje cijene“ odnosi se na sav namještaj koji se prodaje u našoj online trgovini. Pronađete li isti proizvod po nižoj cijeni u nekoj drugoj web trgovini koja posluje u Hrvatskoj, izjednačit ćemo cijenu proizvoda i besplatno ga dostaviti. Za više informacija o „Jamstvu najbolje cijene“ pročitajte ovdje: https://www.namjestaj.hr/placanje.html.

Zašto mogu kupiti samo paran broj komada namještaja?

Minimalna količina za narudžbu pojedinih komada namještaja ovisi o proizvođaču namještaja. Neki proizvođači svoje proizvode pakiraju samo u parnim količinama po kutiji, stoga se njihovi proizvodi mogu kupiti samo u parnim količinama.

Možete li me obavijestiti kada se neki komad namještaja vrati na zalihu?

Da, ako niste u mogućnosti kupiti željeni komad namještaja, možete naručiti podsjetnik, koji će Vas odmah obavijestiti kada željeni artikl ponovno bude na zalihi.

Dolaze li vijci za pričvršćivanje namještaja na zid u pakiranju proizvoda?

Ne, vijci za pričvršćivanje zidnog ili visećeg namještaja nisu uključeni u pakiranju proizvoda, stoga ćete ih morati kupiti zasebno. Svaki zid zahtijeva različitu vrstu vijaka ili čak različitu dubinu bušenja. Odaberite vijke za pričvršćivanje namještaja na temelju težine namještaja i vrste zida (ovisno o tome je li izrađen od gipsa, cigle, drveta itd.). Zbog sigurnosti i kvalitete birajte samo vijke koji su prikladni za određenu vrstu zida.

Prodajete li krevete s madracima?

Neki od kreveta iz našeg asortimana prodaju se s madracima. U specifikaciji proizvoda možete provjeriti dolazi li krevet koji ste odabrali s madracem.

Je li moguće prilagoditi kuhinjske setove?

U opisu odabranog kuhinjskog seta možete pronaći informacije o promjeni konfiguracije namještaja. Ukoliko je ta opcija dostupna, moguće je odabrati i naručiti pojedinačne elemente iz odgovarajuće kolekcije namještaja te na taj način kreirati željeni set. Međutim, ako se konfiguracija namještaja ne može promijeniti, može se naručiti samo onako kako je prikazano na web stranici. Ukoliko imate bilo kakvih nedoumica, obratite nam se mailom na [email protected] ili telefonom na +385 1 8000 383.

Dolazite li mjeriti kuhinju?

Ne vršimo usluge mjerenja kuhinje. Međutim, možemo Vam pomoći u odabiru kuhinjskih elemenata i planiranju njihovog rasporeda na temelju dostupnih standardnih dimenzija.

Kako se pretplatiti/odjaviti s newslettera?

Da biste se pretplatili na naš newsletter, možete odabrati potvrdni okvir tijekom postupka naplate označavajući da želite primati newsletter ili možete unijeti svoju adresu e-pošte u okvir za pretplatu koji se nalazi na dnu naše web stranice i označiti da se slažete s našom politikom privatnosti.

Za odjavu s našeg newslettera možete kliknuti gumb „Odjava“ na dnu bilo kojeg newslettera kojeg ste zaprimili ili nam možete poslati e-mail na [email protected].