Često postavljana pitanja

1. Imate li izložbeni prostor gdje se namještaj može vidjeti u živo?

Specijalizirali smo se isključivo za online prodaju namještaja, stoga nemamo prodajnih mjesta niti izložbenih salona u kojima je moguće vidjeti namještaj prije kupnje. Naša je glavna ideja omogućiti kupcima što jednostavniju i ugodniju kupnju iz topline vlastitog doma. Plaćanje unaprijed nije potrebno, stoga je sami proces naručivanja bez ikakvih rizika i mogućnosti gubitaka. Namještaj možete pogledati prilikom dostave - ukoliko Vam ne odgovara izgled, boja, materijal, namještaj možete odmah vratiti našem dostavljaču bez ikakvog troška. Jedini je uvjet za povratom namještaja da isti nije prethodno sastavljen.

 

2. Proizvodite li namještaj?

Ne proizvodimo namještaj. Surađujemo direktno s proizvođačima kako bi osigurali što jednostavniji transport namještaja I najbolju krajnju cijenu.

 

3. Mogu li se odabrati I boje koje nisu navedene na vašoj stranici?

Ukoliko postoje opcije za biranje boje, iste će biti navedene na desnoj strani ispod cijene proizvoda. Ponekad potpuni popis boja I vrsta tapiserija možete pronaći ispod značajka proizvoda. Nemamo mogućnosti mijenjanja boja izvan okvira ponuđenih na našoj stranici.

 

4. Postoji li mogućnost narudžbe namještaja po mjeri?

Prodajemo isključivo namještaj prethodno definiran od strane proizvođača. Nudimo Vam veliki izbor različitih modela I boja svih vrsta namještaja, stoga ne izrađujemo namještaj po mjeri. Vjerujemo da ćete u našoj ponudi pronaći nešto što Vam odgovara. Stojimo Vam na raspolaganju za sva eventualna pitanja.

 

5. Mogu li se mijenjati kuhinjski setovi?

Možemo mijenjati isključivo setove koje smo sami složili. Standardne kuhinjske setove koji su prethodno definirani od strane proizvođača nismo u mogućnosti mijenjati. Moguće je naručiti kuhinjski set I izbaciti određeni element prilikom postavljanja. Isto je u većini slučajeva jeftinije nego kupnja samostalnih elemenata. Također, gotovo je uvijek moguće dodati pojedini element postojećem setu :). Tu smo da Vam pomognemo s odabirom.

 

6. Radite li kuhinje po mjeri?

Možemo Vam napraviti prijedlog za kuhinju po mjeri od pojedinačnih kabineta koje imamo u prodaji. Sve što trebate napraviti je poslati nam e-mail s točnim mjerama kuhinje I planom na info@namjestaj.hr. Također, bilo bi dobro da nam pošaljete I model kuhinje, te boju koju želite. Što više informacija, to bolje :)

 

7. Kolika je cijena namještaja?

Cijene svih proizvoda izražene za svaki pojedinačni proizvod. Ukoliko postoje opcije koje možete dodati u narudžbu (dodatne police, usporivači ladica I sl), cijena će se automatski izmijeniti prilikom odabira željene opcije. U cijene je uključen PDV I besplatna dostava diljem Hrvatske do ulaza u kuću/zgradu.

 

8. Koliko dugo vrijede popusti?

Trenutno će popusti ostati kako su navedeni na našoj stranici. Ukoliko se cijena proizvoda promijeni u nepovoljniju, za Vas ćemo je promijeniti u povoljniju. Ako se cijena snizi, za Vas ćemo se također sniziti.

 

9. Koji je rok za dostavu?

Ispod svakog pojedinačnog proizvoda navedeno je prosječno vrijeme dostave u radnim danima. Navedeno vrijeme ne predstavlja krajnji rok, već očekivano vrijeme potrebno za izradu i dostavu. Prosječno je vrijeme dostave definirano od strane proizvođača, pa varira od proizvoda do proizvoda. Također, prosjek je naveden u radnim danima, pa je potrebno uračunati I neradne dane, te uzeti u obzir udaljenost mjesta u koje dostavljamo. Moguće su varijacije očekivanog vremena obzirom da isto u potpunosti ovisi o proizvođačima. 

 

10. Dobivamo li garanciju na namještaj?

Uz svaki proizvod dobivate minimalno 24 mjeseca garancije. U slučaju bilo kakvih proizvodnih ili dostavnih nedostataka, dat ćemo sve od sebe da Vam isto zamijenimo u što kraćem roku(navedeno ne vrijedi za proizvode s rasprodaje). 

 

11. Što znači da imam pravo na povrat robe unutar 365 dana?

Povrat robe moguće je zatražiti unutar 365 dana ukoliko namještaj nije prethodno složen I ako je u originalnom pakiranju.
 

12. Na koje je sve načine moguće platiti?

Nudimo nekoliko vrsta plaćanja: bankovnim transferom prije dostave, te gotovinom i karticom prilikom dostave. Plaćanje unaprijed nije potrebno.
Ukoliko se odlučiti platiti bankovnim transferom prije dostave, šaljemo Vam podatke za uplatu na Vašu mail adresu. Uplatu je potrebno izvršiti minimalno 2 dana prije dostave (na dan dostave moramo imati potvrdu da je iznos u potpunosti uplaćen). Ukoliko se odlučite za plaćanje bankovnim transferom, po uplati punog iznosa na račun zaprimit ćete mailom potvrdu o zaprimljenoj uplati. Račun dobivate zajedno s garancijom i dostavnicom u trenutku preuzimanja robe.
Naš vozač ima POS aparat kojim vrši kartično plaćanje u trenutku dostave. Sve kartice primamo jednokratno, a od obročnog plaćanja nudimo mogućnost plaćanja:
Diners kreditnom karticom od 2-12 rata beskamatno;
Maestro karticom Erste banke (ukoliko imate aktivirano obročno plaćanje na kartici) od 2-12 rata beskamatno;
American Express kreditnom karticom od 2-6 rata beskamatno.
Obročno je plaćanje moguće isključivo za iznose veće od 3.500,00 kn.

 

13. Je li dostava besplatna?

Dostava* do ulaza u zgradu/kuću: BESPLATNA
**Unos namještaja u kuću/zgradu: 125,00 kn
*Sve proizvode dostavljamo našom vlastitom dostavnom službom besplatno diljem Hrvatske (osim na otoke).
Na poluotoke vršimo dostavu, kao i na sljedeće otoke: Korčula, Brač, Mali Lošinj, Cres, Krk, Pag, Vir, Murter, Čiovo te druge manje otoke povezane mostom, samo uz duže vrijeme za dostavu.

 

14. Kako da izvršim narudžbu?

Narudžbu možete izvršiti putem naše web stranice, e-mailom na: info@namjestaj.hr (u mail je potrebno navesti puno ime I prezime, adresu za dostavu I poštanski broj, kontakt broj telefona, preferiranu vrstu plaćanja, točan popis proizvoda I opcija koje isti imaju), te pozivom na broj: 01/8000-383.

 

15. Gdje mogu dobiti informacije o statusu narudžbe?

Status svoje narudžbe možete provjeriti na linku: https://www.namjestaj.hr/status-narudzbe/.
Možete nas i kontaktirati na broj: 01/8000-383 ili putem e-pošte na: info@namjestaj.hr s brojem narudžbe, pa ćemo provjeriti status narudžbe.

 

16. Mogu li zatražiti R1 račun?

Moguće je zatražiti R1 račun, ali isto je potrebno napraviti barem dan prije dostave.

 

17. Kako mogu otkazati narudžbu?

Otkazati narudžbu možete pozivom na broj: 01/8000-383 ili putem e-pošte na adresu: info@namjestaj.hr.

 

18. U koje doba dana mogu očekivati dostavu?

Uvijek pokušavamo izvršiti dostavu u terminima koji Vama odgovaraju, ali nismo u mogućnoti garantirati da će dostava biti u točno određeno doba dana. Dan prije dostave Vas kontaktiramo kako bismo Vas informirali o okvirnom terminu dostave. Također, dostavljač će Vas još kontaktirati barem 20 minuta prije dolaska.

 

19. Hoće li dostavljač unijeti moju narudžbu u stan/kuću?

Dostavljač će unijeti narudžbu u stan ili kuću ukoliko ste prilikom narudžbe označili opciju usluge unosa robe. U suprotnom, vozač je dužan robu ispostaviti do krajnje točke dostupne dostavnom vozilu. Za veće komade namještaja (kao što su kutne garniture I sofe), dostavljač će trebati Vašu pomoć prilikom unosa, budući da su isti preteški za jednu osobu. U tom slučaju Vas molimo da pronađete barem još jednu osobu koja je u mogućnosti pomoći dostavljači pri unosu namještaja u kuću ili stan.

 

20. Što napraviti ukoliko zaprimimo namještaj s oštećenjem ili greškom?

Ukoliko zaprimite narudžbu koja sadrži oštećen namještaj ili mu nedostaju dijelovi, kontaktirajte nas na broj: 01/8000-383 ili na mail adresu: info@namjestaj.hr. Bilo bi dobro zapisati o kojem je dijelu namještaja točno riječ te isto proslijediti skupa sa slikom na našu mail adresu. Slike ćemo poslati proizvođaču kako bismo mogli naručiti zamjenske dijelove. Proizvođač je dužan isporučiti zamjenske dijelove u roku od 15-45 radnih dana od trenutka zaprimanja reklamacije.

 

21. Možemo li vratiti narudžbu?

Ukoliko želite izvršiti povrat robe, isto nam možete javiti na besplatan broj: 01/8000-383 ili putem e-maila na: info@namjestaj.hr. Povrat robe bez posebnog razloga može se izvršiti ukoliko namještaj nije prethodno sastavljen, te je u originalnom pakiranju. Povrat robe bit će izvršen u roku od 15-20 radnih dana. Novac ćemo Vam uplatiti tokom sljedećih nekoliko dana na Vaš račun putem bankovnog transfera.