Kategorije

Informacije o dostavi

Besplatna dostava

Sve narudžbe besplatno dostavljamo na kućnu adresu kroz cijelu kontinentalnu Hrvatsku i na otoke povezane mostom (do najbliže pristupne točke do koje se može doći kombijem). Cijena dostave za Rab, Cres, Lošinj, Hvar, Brač i Korčulu iznosi 20 € (150.69 kn). Za sve ostale otoke moguća je dostava u trajektnu luku ili najbližu pristupnu točku na kopnu. Uz dodatnu naknadu od 15 € (112.97 kn), dostavljač može unijeti namještaj u Vaš prostor. Plaćen unos moguć je za namještaj koji jedna osoba samostalno može unijeti u prostor. Kod većih proizvoda koje jedna osoba ne može unijeti sama, naš dostavljač će Vam rado besplatno pomoći. U tom je slučaju potrebno osigurati barem jednu osobu koja će pomoći našem dostavljaču.

Specijalizirani prijevoz

Sve narudžbe dostavljamo specijaliziranim prijevozom - čuvamo i brinemo o paketima te smo odgovorni za namještaj sve dok sigurno ne stigne u Vaš dom. Ukoliko se Vaša adresa dostave nalazi u staroj gradskoj jezgri, što zahtijeva posebne uvjete dostave, namještaj možemo besplatno dostaviti na pretovarno mjesto. Nažalost, nismo u mogućnosti organizirati rezervaciju termina dostave i plaćanje prijevoza narudžbe od pretovarnog mjesta do odabrane adrese.

Isporuka u dogovoreno vrijeme

Trudimo se dogovoriti vrijeme dostava tako da Vaša narudžba stigne u Vaš dom u vrijeme koje Vama odgovara. Dan prije isporuke namještaja kontaktiramo kupca kako bismo dogovorili vrijeme dostave. Na dan dostave narudžbe, naš dostavljač kontaktira kupca kako bi ga obavijestio o dolasku.

Plaćanje po primitku robe

Plaćanje unaprijed nije potrebno. Platiti možete gotovinom ili karticom prilikom dostave Vaše narudžbe.

Vrijeme isporuke

U opisu proizvoda naznačeno je prosječno vrijeme dostave koje se računa od dana potvrde narudžbe. Nakon što potvrdimo Vašu narudžbu, o tome ćemo Vas obavijestiti putem telefonskog poziva/e-maila i SMS poruke. Status svoje narudžbe možete pratiti i ovdje.

Često postavljana pitanja

Mogu li pratiti status svoje narudžbe?

Da, nakon što ju potvrdimo, svoju narudžbu možete pratiti unosom broja narudžbe, e-mail adrese ili broja mobitela koji ste naveli prilikom slanja narudžbe. To možete učiniti ovdje.

Hoćete li me kontaktirati prije isporuke namještaja?

Da, dan prije dostave namještaja kontaktirat ćemo Vas kako bismo dogovorili okvirno vrijeme isporuke. Na dan dostave, 30 minuta prije dolaska, dostavljač će Vas kontaktirati na broj telefona koji ste naveli u narudžbi.

Na što obratiti pažnju nakon što je namještaj zaprimljen?

Tijekom dostave provjerite jesu li paketi oštećeni. Ako nešto primijetite, navedite to u dokumentu o primopredaji. Naknadno, tijekom pažljivog raspakiravanja robe, ukoliko uočite bilo kakva oštećenja ili odstupanja, pišite nam na e-mail [email protected] ili nas kontaktirajte pozivom na 01 8000 383.

Hoće li dostavljač unijeti namještaj?

Dostavljač će unijeti namještaj ako ste naručili uslugu unosa namještaja. Unos možete naručiti prilikom slanja narudžbe ili u bilo koje vrijeme prije dana isporuke namještaja kontaktirajući nas putem e-maila [email protected] ili pozivom na 01 8000 383.

Što ako želim vratiti namještaj?

Ako želite vratiti namještaj, molimo Vas da nas kontaktirate putem e-maila [email protected], pozivom na broj 01 8000 383 ili ispunjavanjem obrasca za povrat koji možete pronaći ovdje. Važno je da namještaj nije sastavljen i da se nalazi u originalnoj ambalaži. Vraćeni namještaj preuzimamo kroz 10 dana, a povrat novca ćemo Vam izvršiti kroz 2 radna dana nakon preuzimanja namještaja (više informacija možete pročitati ovdje).