Kopirano!

Informacije o dostavi

Besplatna dostava

Prilikom kupovine u našoj online trgovini, možete odabrati jedan od sljedećih načina dostave:

Dostava na kućnu adresu. Sve narudžbe besplatno dostavljamo na kućnu adresu diljem kontinentalne Hrvatske i na otoke povezane mostom (do najbliže pristupne točke do koje se može doći kombijem). Cijena dostave za Rab, Cres, Lošinj, Hvar, Brač, Korčulu, Pašman i Ugljan iznosi 20 €. Za sve ostale otoke moguća je dostava u trajektnu luku ili najbližu pristupnu točku na kopnu.

Uz dodatnu naknadu od 15 €, dostavljač može unijeti namještaj u vaš prostor. Plaćen unos moguć je za namještaj koji jedna osoba samostalno može unijeti u prostor. Kod većih proizvoda koje jedna osoba ne može unijeti sama, naš dostavljač će Vam rado besplatno pomoći. U tom je slučaju potrebno osigurati barem jednu osobu koja će pomoći našem dostavljaču.

Preuzimanje u skladištu. Namještaj možete preuzeti i osobno u našem skladištu na adresi Ježdovečka ulica 143, 10250 Ježdovec.

Specijalizirani prijevoz

Sve narudžbe dostavljamo specijaliziranim prijevozom - čuvamo i brinemo o paketima te smo odgovorni za namještaj sve dok sigurno ne stigne u vaš dom.

Ako se vaša adresa dostave nalazi u staroj gradskoj jezgri, što zahtijeva posebne uvjete dostave, namještaj možemo besplatno dostaviti na pretovarno mjesto. Nažalost, nismo u mogućnosti organizirati rezervaciju termina dostave i plaćanje prijevoza narudžbe od pretovarnog mjesta do odabrane adrese.

Isporuka u dogovoreno vrijeme

Trudimo se dogovoriti vrijeme dostava tako da vaša narudžba stigne u vaš dom u vrijeme koje vama odgovara. Dan prije isporuke namještaja kontaktiramo kupca kako bismo dogovorili vrijeme dostave. Na dan dostave narudžbe, naš dostavljač kontaktira kupca kako bi ga obavijestio o dolasku.

Plaćanje po primitku robe

Plaćanje unaprijed nije potrebno. Platiti možete gotovinom ili karticom prilikom dostave vaše narudžbe.

Vrijeme isporuke

U opisu proizvoda naznačeno je prosječno vrijeme dostave koje se računa od dana potvrde narudžbe. Nakon što potvrdimo vašu narudžbu, o tome ćemo vas obavijestiti putem telefonskog poziva / e-pošte i SMS poruke. Status svoje narudžbe možete pratiti i ovdje.

Često postavljana pitanja

Dostava

Na što obratiti pažnju nakon što je namještaj zaprimljen?

Tijekom dostave provjerite jesu li paketi oštećeni. Ako nešto primijetite, navedite to u dokumentu o primopredaji. Naknadno, ako tijekom pažljivog raspakiravanja robe uočite bilo kakva oštećenja ili odstupanja, pišite nam na adresu e-pošte [email protected] ili nas kontaktirajte pozivom na 01 8000 383.

Hoće li dostavljač unijeti namještaj?

Dostavljač će unijeti namještaj ako ste naručili uslugu unosa namještaja. Unos možete naručiti prilikom slanja narudžbe ili u bilo koje vrijeme prije dana isporuke namještaja kontaktirajući nas putem e-maila [email protected] ili pozivom na 01 8000 383.

Što ako želim vratiti namještaj?

Ako želite vratiti namještaj, molimo Vas da nas kontaktirate putem e-maila [email protected], pozivom na broj 01 8000 383 ili ispunjavanjem obrasca za povrat koji možete pronaći ovdje. Važno je da namještaj nije sastavljen i da se nalazi u originalnoj ambalaži. Vraćeni namještaj preuzimamo kroz 10 dana, a povrat novca ćemo Vam izvršiti kroz 2 radna dana nakon preuzimanja namještaja (više informacija možete pročitati ovdje).

Koliki je trošak dostave?

Nudimo besplatnu dostavu za sve narudžbe na kopnu i na otoke povezane mostom (do krajnje točke dostupne dostavnom vozilu).

Naknada za dostavu na Rab, Cres, Lošinj, Hvar, Brač, Korčulu, Pašman i Ugljan iznosi 20€. Za sve ostale otoke moguća je dostava u trajektnu luku ili najbližu točku na kopnu. Također, namještaj možete preuzeti i u našem skladištu na adresi Ježdovečka ulica 143, 10250 Ježdovec.

Mogu li pratiti status svoje narudžbe?

Da, nakon što je potvrdimo, svoju narudžbu možete pratiti unosom broja narudžbe i adrese e-pošte ili broja mobitela koji ste naveli prilikom slanja narudžbe. To možete učiniti ovdje: https://www.namjestaj.hr/pracenje-narudzbe.

U koliko sati dostavljate namještaj?

Nastojimo dogovoriti vrijeme isporuke koje Vam odgovara. Dan prije dostave primit ćete SMS s prijedlogom vremena dostave na koji trebate odgovoriti s DA ili NE. Ukoliko ne dobijemo pozitivan odgovor, kontaktirat ćemo Vas telefonom kako bismo predložili povoljniji termin. Na dan dostave, vozač će Vas kontaktirati na broj telefona koji je naveden u narudžbi prije dolaska na adresu.

Hoćete li me kontaktirati prije isporuke namještaja?

Da, na dan dostave, 30 minuta prije dolaska, vozač će Vas kontaktirati na broj telefona koji je naveden u narudžbi. Dan prije dostave primit ćete SMS poruku s prijedlogom vremena dostave na koju trebate odgovoriti s DA ili NE. Ukoliko ne dobijemo pozitivan odgovor, kontaktirat ćemo Vas telefonom kako bismo predložili povoljniji termin.

Hoće li dostavljač unijeti namještaj?

Dostavljač će unijeti namještaj ako ste naručili uslugu unosa namještaja. Unos možete naručiti prilikom slanja narudžbe ili u bilo koje vrijeme prije dana isporuke namještaja kontaktirajući nas putem e-maila [email protected] ili pozivom na 01 8000 383.

Je li moguće odabrati točan datum isporuke?
Dan prije dostave primit ćete SMS s prijedlogom vremena dostave na koji trebate odgovoriti s DA ili NE. Ukoliko ne dobijemo pozitivan odgovor, kontaktirat ćemo Vas telefonom kako bismo predložili povoljniji termin.
Koliko traje isporuka namještaja?
Vrijeme isporuke ovisi o odabranom namještaju. U opisu proizvoda navedeno je prosječno vrijeme isporuke u radnim danima koje se računa od dana potvrde narudžbe.
Ako namještaj kasni, kada ću ga dobiti?

Kupce unaprijed obavještavamo o mogućim kašnjenjima u isporuci i dostavljamo procijenjeno vrijeme isporuke putem kontakt podataka navedenih u narudžbi. Ukoliko imate dodatnih pitanja, obratite nam se putem e-maila na [email protected] ili na broj telefona 01 8000 383.

Kako mogu platiti namještaj s različitim vremenima isporuke?

Molimo Vas da prilikom isporuke namještaja s različitim vremenima isporuke platite samo onaj namještaj koji u tom trenutku isporučujemo.