Sadržaj košarice

Košarica je prazna
  • Profil
  • Popis želja
  • Cart
    Košarica je prazna

Informacije o jamstvu i povratu robe

Za informacije o povratu proizvoda i uvjetima reklamacije, molimo Vas da nas kontaktirate na broj +385 1 8000 383 ili putem e-maila na [email protected]. Više informacija i dodatne uvjete možete pronaći u tekstu ispod.

Upute za podnošenje prigovora

Sukladno članku 10. Zakona o zaštiti potrošača (NN 41/2014), prigovor možete poslati putem e-maila na [email protected] ili pisanim putem na:

Furniture1 d.o.o.,
Prosinačka ulica 3, 10431 Kerestinec (Grad Sveta Nedelja).

U skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača, na prigovor ćemo Vam odgovoriti na isti način kojim je prigovor nama upućen i to u roku od 15 dana od primitka prigovora. U suprotnom se Kupac može obratiti Državnom inspektoratu ili Udruzi za zaštitu potrošača.

Uvjeti za povrat nekorištene robe (pravo na jednostrani raskid ugovora)

Imate pravo u roku od 14 dana od dana dostave proizvoda kupljenog na daljinu jednostrano raskinuti ugovor bez navođenja razloga. Kako biste ostvarili pravo na jednostrani raskid ovoga Ugovora, molimo Vas da nas obavijestite o svojoj odluci prije isteka roka nedvosmislenom izjavom poslanom putem e-maila na [email protected] u kojoj ćete navesti ime i prezime osobe na koju glasi narudžba, kontakt broj telefona, broj narudžbe te broj računa na koji je potrebno vratiti novac, a možete se koristiti i obracem za jednostrani raskid ugovora.

Povrat novca vršimo u roku od 2 dana od trenutka raskida ugovora. Povrat novca vrši se isključivo na bankovni račun klijenta u ime vraćanja robe. Ako je narudžba glasila na tvrtku, povrat sredstava vršimo isključivo na račun navedene tvrtke. Povrat novca i robe vrši se isključivo poštujući zakone Republike Hrvatske.

Povrat robe vršimo u potpunosti o svojem vlastitom trošku našom dostavnom službom. Rok za povrat robe od trenutka raskida ugovora je 10 radnih dana, osim u slučaju da je dogovoreno drugačije. Kontaktirat ćemo Vas dan prije prikupa kako bismo Vas obavijestili o okvirnom terminu.

Odgovornost za materijalne nedostatke

Prodavatelj odgovara za materijalne nedostatke proizvoda sukladno Zakonu o obveznim odnosima (članci 400-422).

24 mjeseca jamstva kvalitete

Sav namještaj pokriven je 24-mjesečnim jamstvom proizvođača. Informacije o reklamacijama možete pronaći u značajkama proizvoda, zajedno sa ostalim značajkama proizvoda.

Predlažemo da prije sastavljanja pažljivo pregledate ima li proizvod bilo kakve nepravilnosti. Također, preporučamo da zadržite originalno pakiranje. Informacije o modelu proizvoda navedene na pakiranju mogu biti potrebne prilikom procesa reklamacije.

  • Uvjeti valjanosti jamstva:
  • - Prilikom sastavljanja namještaja, kupac mora poštivati priložene upute za montažu.
  • - Proizvod mora biti korišten sukladno svojoj namjeni te održavan sukladno specificiranim pravilima održavanja.
  • - Reklamacija pokriva nepravilnosti uzrokovane od strane proizvođača te transporta prodavatelja.
  • - Reklamacija se ne odnosi na prirodno trošenje namještaja i tkanine.
  • Kupac nema pravo na jamstvo u sljedećim situacijama:
  • - Nepravilnosti su nastale rukovanjem od strane kupca.
  • - Nepravilnosti su nastale višom silom.
  • - Kupac je izvršio izmjene na proizvodu.
365-dnevno jamstvo povrata novca

Ako niste 100% zadovoljni proizvodom dobre kvalitete, možete ga vratiti unutar 365 kalendarskh dana i dobiti potpuni povrat sredstava. Pobrinut ćemo se oko povrata proizvoda - preuzet ćemo ih besplatno unutar 10 radnih dana ukoliko nije drugačije dogovoreno.

Uvjeti povrata proizvoda dobre kvalitete:

  • - Namještaj koji želite vratiti mora biti u originalnom pakiranju. Napomena: Pakiranje smije biti prethodno otvoreno kako biste pregledali proizvod.
  • - Za sastavljen ili djelomično sastavljen namještaj povrat nije moguć.
  • - Proizvod ne smije biti oštećen od strane kupca.
  • - Proizvod mora biti u originalnom stanju (netaknute etikete, originalna zaštitna folija, itd.) te mora biti upotrebljiv. Napomena: Ova stavka ne vrijedi u slučaju povrata oštećenog namještaja.
  • - Vraćen proizvod mora biti kompletan te sadržavati sve dijelove.
  • - Korišten proizvod nije moguće vratiti.
  • - Namještaj preuzimamo na najbližoj pristupnoj točki do koje naš kombi može doći.

Proces povrata

Kako biste vratili proizvod(e) unutar 365 dana od datuma isporuke, molimo Vas da nas kontaktirate putem e-maila na [email protected] ili telefonski na broj +385 1 8000 383 te specificirate točan naziv odnosno kod proizvoda te broj narudžbe. Alternativno, možete ispuniti obrazac za povrat koji se nalazi ispod.

Povrat sredstava

Povrat sredstava izvršit ćemo na Vaš račun u roku od dva radna dana nakon povrata namještaja. Ukoliko je za narudžbu izdan R1 račun, povrat sredstava vršimo isključivo na račun tvrtke.

Povrat sredstava vršimo sukladno zakonima Republike Hrvatske.

Primjedbe

Ako niste zadovoljni kvalitetom proizvoda ili uslugom internetske trgovine Namjestaj.hr, o istome obavijestite upravu putem e-maila na [email protected]. Ako niste zadovoljni zaprimljenim odgovorom na Vaš pisani zahtjev / pritužbu na proizvode kupljene putem internetske trgovine Namjestaj.hr, možete poslati obrazac europskoj mreži za rješavanje sporova na adresu http://ec.europa.eu/odr/ istodobno obavještavajući upravu Namjestaja.hr.

Obrazac za reklamaciju

  • Podaci navedeni u obrascu moraju odgovarati podacima osobe na koju glasi narudžba

 

Broj narudžbe možete pronaći u e-mailu kojeg ste zaprimili prilikom naručivanja.

Ova je stranica zaštićena s reCAPTCHA i primjenjuju se Google pravila o privatnosti i Google uvjeti o pružanju usluge.

Često postavljena pitanja

Povrati i jamstvo

Dobivam li jamstvo na namještaj?

Za sav namještaj vrijedi jamstvo od 24 mjeseca, osim ako proizvođač ne daje dulje jamstvo. Jamstveni rok počinje teći od dana isporuke namještaja.

Gdje se trebam obratiti i koje informacije trebam dati u vezi oštećenja namještaja?

Ukoliko ste dobili namještaj s nedostatkom, pošaljite nam fotografije ili druge vizualne materijale (kao što je video) putem e-maila na [email protected]. Naš odjel za obradu jamstva će procijeniti situaciju i kontaktirati Vas s mogućim rješenjima.

Koliko dugo moram čekati na jamstvene dijelove?

Vrijeme isporuke za reklamirane dijelove obično se kreće od 15 do 45 dana. Točno vrijeme isporuke ovisi o svakom dobavljaču pojedinačno.

Što ako želim vratiti namještaj?

Ako želite vratiti namještaj, molimo Vas da nas kontaktirate putem e-maila [email protected], pozivom na broj +385 1 8000 383 ili ispunjavanjem obrasca za povrat koji možete pronaći ovdje: https://www.namjestaj.hr/prigovori-jamstvo-i-povrat-robe.html#obrazac_za_reklamaciju. Važno je da namještaj nije sastavljen i da se nalazi u originalnoj ambalaži. Vraćeni namještaj preuzimamo kroz 10 radnih dana, a povrat novca ćemo Vam izvršiti kroz 2 radna dana nakon preuzimanja namještaja (više informacija možete pročitati ovdje: https://www.namjestaj.hr/prigovori-jamstvo-i-povrat-robe.html).

Što znači 365-dnevno jamstvo povrata novca?

Jamstvo povrata novca od 365 dana znači da ako niste 100% zadovoljni svojim visokokvalitetnim proizvodom, možete ga vratiti u roku od 365 dana. Vraćeni namještaj mora biti u originalnoj ambalaži i nesastavljen. Više informacija o politici povrata možete pronaći ovdje: https://www.namjestaj.hr/prigovori-jamstvo-i-povrat-robe.html.